Rebased: kuues õppekäik

toimus 16. juunil. Seekord sõitsime Tartusse ja külastasime Eesti Rahva Muuseumi ning tutvusime Tartu huviväärsustega. Tore oli see, et seekord osalesid üritusel kõik klubid. Tegime palju koos, aga üht-teist ka ainult oma klubiga. Alustasime ekskursiooni kohvipausiga. Nojah, seekord siis sedapidi! Kõik kiitsid maitsvaid küpsetisi ning pidid valima kahe võimaluse vahel: kas võtta veel üks hõrgutis ja pärast kahetseda või jätta hõrgutis võtmata ja pärast ikkagi kahetseda … ERMis oli meie giidiks Eha Jakobson, väga pühendunud ja erudeeritud inimene, kes tegi oma tööd tõelise naudinguga ning nakatas meidki meeldiva huvipisikuga. Kulgesime mööda Eestimaa ajatelge, uudistasime soomeugrilaste elu-olu, osalesime pulmapeol ja karude tegemistes. Pärast ERMi külastust oli veidi vaba aega. Paljud huvilised külastasid “tagurpidi maja” ning kinnitasid, et sealne õhustik oli täis salapära. Igaühel oli oma eriline tunne: kellel hakkas pea ringi käima, kes  sai positiivse energialaksu, kes naeruhoo … Edasi viis meid buss kesklinna, kust iga klubi suundus oma radadele. Meie tipphetkeks oli ülikooli peahoone külastus. Uudistasime esimese korruse auditooriume ja kunagisi kateedrite ruume ning jõudsime teisele korrusele aula uste taha. Vaatasime seinale kinnitatud pilte sellest ühest  silmapaistvamast klassitsistliku arhitektuuri pärlist Eestis, mis on  ehitatud  1804–1809 ülikooli arhitekti, professor Johann Wilhelm Krause projekti järgi, kui kõrval asuvast kabinetist astus välja tööpäeva lõpetanud ülikooli aula administraator Rita Hade, kes pakkus meile välja võimaluse aulat ka seestpoolt vaadata. Oo, Moira, ole sa kiidetud! Milline õnn, milline vedamine! 🙂 Nägime ära ülikooli tähtsaima ruumi, aula, kus meie mõlemad eestvedajad kunagi oma diplomid rektorilt kätte said. Rita Hade rääkis, et aula uus ringpaigutus oli just tema ettepanek. Tegime pilte sellest ajaloolisest hetkest ja tundsime end väljavalitutena. Kahjuks oligi aeg bussi poole liikuda, aga see teekond oli nauditav, sest pärnad õitsesid ja meie kulgesime nende alt ja vahelt läbi. Oli selline tunne, et oleme kusagil lõunas puhkusel. Teel kodu poole laulsime juba tuntud laulu “Kaugel külas” ja arutlesime nähtu üle. Järgmisel neljapäeval, suvisel pööripäeval, on meie klubi viimane kohtumine. Küll aeg läheb kiiresti! Iga teekonna lõpetamine on natuke kurb, aga uued võimalused aitavad selle positiivseks tundeks muuta. Kohtume siis viimast korda suvel, kallid Rebased! 🙂

Üks kommentaar “Rebased: kuues õppekäik

1. Minu ullatusena vaga suur Eesti rehva muuseumi.Eha Jakobson oli vaga huvitav ja raakinud nii kaua.Tanan teid vaga ,et lubasite meil”Tagurpidi maja” kulastada,sest meil ei olnud piisavalt aega.Ma olen vaga tanulik.Suur aitah koigele.👍👍👍

Meeldib

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )