Vikerkaar: kuueteistkümnes kohtumine

Kuu lõpp, aeg üle vaadata ajalehed-ajakirjad. Seekord tutvus igaüks just selliste väljaannetega, mida varem kohanud ei olnud. Kõige menukam oli Postimehe Arter.

Kuna puhkused on tulemas, siis vaatasime tähelepanelikult üle reisipakkumised ja nende põhjal panime kokku oma uniustuste reisipaketi. Kellel viis reis Eesti saartele ja laidudele ning laatadele-ooperipäevadele, kellel lähivälismaale, nt bussireis Peterburi või autoreis Lätti. Ka Portugal oli sihtkoht.

Kuna elu ei ole aga kahjuks alati ilus, siis vaatasime meeldivate uudiste ja teemade kõrval üle ka need, mis on masendavad, kurvad, meeleheitlikud, õudsed.

Muusikat tegime samuti 🙂 Aga ilma klaveri, viiuli ja trummideta… Nimelt kasutasime helide moodustamiseks ajalehepaberit, mida rebisime, voltisime, lehvitasime, krabistasime, tampisime, tirisime ja kortsutasime. Üritasime neid helisid kirjeldada ja hiljem olime lausa ise heliloojad – komponeerisime “pabermuusika” enda valitud teemal. Kõlasid näiteks “Tuuline päev”, “Päev rannas” ja “Väsinud orkaan”. Saime üksteist kiita ja kritiseerida (muidugi positiivses võtmes!).

Lõpetuseks vaatasime veel kord üle oma eesti keele õppimise eesmärgid, tegime igaüks ülevaate ja kohendasime neid.

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )